Există numeroase motive pentru care îți dorești un nou birou. Fie că te-ai lansat pe cont propriu și ai hotărât să nu mai depinzi de nimeni și ți-ai deschis propria afacere, fie că dorești să îți extinzi sau, din contra, să restrângi activitatea companiei tale, alegerea unui birou poate fi un lucru pe cât de captivant și de antrenant pe atât de consumator de energie, resurse financiare și de timp cât și stresant în aceeași măsură.
Ceea ce poți face este să alegi, pur și simplu, un spațiu într-o clădire de birouri și astfel să îți asociezi efectiv numele companiei clădirii respective sau, poți alege un spațiu de sine stătător, o casă sau, de ce nu, un apartament, în așa fel încât acest loc să întrunească și să răspundă nevoilor companiei pe care o conduci, din punct de vedere al dimensiunii, ca factor principal dar și al compartimentarii interioare și al accesului în clădire.
Vă propunem, mai întâi, să parcurgem împreună care sunt avantajele în cazul deținerii unui
spațiu într-o clădire de birouri, pentru că sunt mai multe decât unul singur. Acestea sunt următoarele:
- Versatilitatea spațiului care permite compartimentări în funcție de ceea ce solicita clienții. Este un aspect extrem de important.
- Contează foarte mult finisajele de interior și exterior precum și echimpamentele de calitate.
- Imaginea pe care compania o are pe piață este de asemenea una foarte importantă.
- Oferirea de servicii extra sau suplimentare pentru clienți cum ar fi: parcarea, recepția, servicii de copiere, listare sau scanare și altele de acest gen.
- Posibilitatea organizării anumitor evenimente în spații care sunt special amenajate și dotate.
Afară de aspectele sus menționate, un
spațiu de sine stătător are, la rândul lui, avantajele sale:
- Preț redus;
- Apropierea față de clienții firmei;
- O imagine proprie puternică și care reflectă personalitate;
- Posibilitatea de a închiria spații de dimensiuni reduse, așa cum cere compania.
Indiferent dacă ești în căutarea unui spațiu într-o clădire de birouri sau vrei un spațiu al tău de sine stătător, iată câteva sfaturi utile care te vor ajuta dacă vei ține cont de ele în alegerea unui spațiu pentru biroul tău:
- Alege o agenție imobiliară. De ce ar trebui să o faci? Pentru că vei fi scutit de mult timp pentru căutări și de energie, iar pentru o companie, probabil așa cum o știi, timpul e prețios înseamnă bani! Dacă alegi să apelezi la o companie, vei primi cele mai bune oferte, personalizate conform cerințelor companiei tale!
- Încheie un contract pe termen lung, de 3-5 ani. Avantajul contractului de lungă durată devine sesizabil în procesul de negociere, astfel încât să poți obține o chirie în cele mai bune condiții pentru tine.
- În final, dacă nu ești sigur unde îți dorești să închiriezi un birou, pentru fi mai aproape de clienți sau ai o altă necesitate, e indicat să închei un contract pe termen scurt, de cel mult un an, în decursul căruia vei analiza rezultatele, după care îți va fi mai ușor să te decizi
Consultă oferta de spații închiriere a companiei Top Imobiliare Grup și alege biroul care ți se potrivește.
Sursa : www.royal-imob.ro