Fiecare vânzător are așa o situație când tranzacția se efectuează dintr-o singură vizionare. Asta e o situație ideală pentru oricine mai ales pentru agent imobiliar. În majoritatea cazurilor aici nu este vorba doar de „noroc chior” dar de analiză și experiență.
Despre vânzări au fost scrise o grămadă de cărți, articole și au fost făcute tot atât de multe videouri, business-consultări. Dar vânzători reușiți devin doar câțiva și sunt foarte prețuiți și căutați.
Ce calități trebuie să aibă un agent imobiliar pentru care ar fi numit de succes?
- Gândire analitică
Dacă veți atrage atenția la anunțurile de job care caută un agent imobiliar veți vedea ca cerință importantă - studii superioare.
Persoana care a învățat 4-5 ani la universitate este deprinsă cu materialul voluminos, cu situații de stres înainte de sesiuni și să caute o cale de învățare mai ușoară și efectivă. După așa perioadă în viață când vor veni pentru prima dată la lucru se vor încadra mai repede în proces.
Desigur sunt persoane care nu au studii și fac succese deosibite în vânzări, dar așa oameni sunt rari și căutați de majoritatea.
- Intuiție
Persoana care posedă o intuiție bună intră în top 10 cei mai buni lucrători ai firmei. Pentru ce are nevoie un agent de intuiție? În vânzări este foarte important să nu dai greș cu prețul de start al obiectului. Un bun agent cu o intuiție dezvoltată poate să nu se uite la cifre dar să simtă deodată prețul inițial uneori și final al imobilului.
- Să ai o stare emoțională sensibilă, ca să te poți pune în locul clientului
Să poți simți clientul ce scopuri are, ce anume va obține în urma procurării apartamentului? Cum spune Dr. House toți oamenii mint. Dar asta nu înseamnă că toți clienții mint, dar uneori în spatele la toți metrii pătrați și alți parametri pentru cumpărare se află anumite chestii care clientul nu le poate expune în caietul de sarcini pentru imobilul dorit.
Mulți agenți au așa cazuri când în final clienții cumpără altceva decât ceea ce au dorit inițial. Pe parcurs ei își vor schimba dorințele în funcție de ce vor considera mai optim pentru ei.
- Să nu te temi de refuzuri
Atunci când veți primi 3-4-5 refuzuri la rând să nu vă dați bătut dar să continuați și să luați situația actuală ca ceva inevitabil în caleea succesului. Refuzul în multe cazuri chiar și în viața reală demotivează pe multe persoane. Pentru un agent aceasta ar trebui să fie ca „călire” a caracterului.
- Să vorbiți adevărul
Nu trebuie să vorbiți doar vorbe dulci clientului și să ascundeți ceva important. Deobicei omul simte când este mințit. Cu timpul va ieși la suprafață tot și nu va fi plăcut pentru ambele părți. Agentul care este deschis cu cumpărătorii va vinde mult repede un obiect decât ca cineva care ascunde adevărul. Nu ascundeți tainele imobilului, clientul trebuie să cunoască pe ce oferă bani. Nimeni nu iubește să cumpere „mâța în sac”.
Acum ce părere aveți? Agentul vinde dintr-o singură vizionare atunci când are doar simplu noroc?