Află secretele unui anunț care te face vizibil pe piața imobiliară
Vânzarea și cumpărarea unui imobil pornesc de la postarea unui anunț imobiliar. Într-un anunț imobiliar se întâlnesc intențiile și interesele vânzâtorului, cumpărătorului și a agentului imobiliar. Fiecare are anumite așteptări, pe care ar trebui să le satisfacă anunțul postat. Acesta este primul nivel de comunicare, prima recomandare a imobilului, de fapt. Eșecul la această etapă, atrage după sine, în mod nemijlocit, întârzierea sau chiar nerealizarea tranzacției dorite. Evident, nu vă doriți acest lucru. Este important să ai grijă să faci o impresie bună, pentru că știm cu toții: prima impresie contează. În câteva cuvinte poți să-ți semnezi sentința sau poți fi deja pe jumatate câștigător.
Împreună cu specialiștii de la Top Imobiliare Grup, vom analiza cum să scriem un anunț imobiliar, astfel încât să răspundă așteptărilor vânzătorului, cumpărătorului și a agentului imobiliar.
- Plasează în prim-plan avantajele imobilului.Un anunț imobiliar, ca orice știre de presă, este citit în grabă, iar atenția cititorului se pierde pe parcursul înaintării în text. De aceea trebuie să ai grijă ca elementele esențiale să fie primele. Nu redacta un anunț ca toate celelalte din presă, pentru că vei avea surpriza să fii “sărit”. Dacă ai un garaj, de exemplu, inclus în prețul locuinței, nu lăsa acest detaliu pentru categoria “și altele”! Sau poate prețul este sub nivelul pieței. Pune aceste elemente primele în anunț. Cu siguranță, telefonul tău va suna fără oprire.
- Nu fi zgârcit în oferirea descrierilor detaliate !Nu este de ajuns să spui “dormitor mobilat” sau “bucătărie utilată”. Altfel sună: “mobilier din lemn masiv în dormitor” sau “electrocasnice marca X în bucătărie”.
- Descrierile “condimentate” cu epitete sunt benefice, dar nu exagera.Există câteva cuvinte-cheie care descriu cel mai bine o locuință într-un mod elegant și ușor de citit. O bucătărie echipată, un living luminos, un dormitor spațios, o panoramă deosebită, iată doar câteva dintre expresiile uzuale de mare impact. Exagerarile nu sunt bune pentru a nu crea impresii greșite cumpărătorilor. Evident, este bine ca locuința ta să fie cea mai bună de pe piață, însă, folosind excesiv unele expresii, nu faci decât să pui presiune pe tine. Gandește-te ce se întâmplă dacă descrierea ta nu corespunde realității în ochii cumpărătorului?
- Atenție la greșelile gramaticale. Oferă-ți timp pentru redactare și fii atent la ceea ce scrii. O greșeală gramaticală poate fi fatală, pentru că în loc să rămână cu imaginea “desenată” de tine în descriere, cumpărătorul se va opri la acea greșeală.
- Generează emoții cu ajutorul textului. Și aici vorbim de expresii-cheie, ce au darul de a crea emoții cumpărătorului. De pildă: “Super afacere” sau “Preț excepțional” pentru titluri. De asemenea, în descrierea locuinței puteți folosi pentru living expresii ca: “un loc minunat pentru a vă relaxa âmpreună cu iubita, savurând un pahar de vin de colecție”. Emoția va lua locul concretului, iar cumpărătorul bombardat de cifre (număr de camere, prețuri etc.) se va bucura de un moment de relaxare.
Prin intermediul unui anunț este transmisă o istorie, prin care poți atrage vizualizări și, respectiv, potențiali cumpărători. Echipa Top Imobiliare Grup îți dorește succes la această primă etapă, iar în cazul în care ai întrăberi, suntem deschiși pentru a-ți oferi consultanța necesară.
Comentarii